Založ si blog

Archív: január, 2016

Na Tríbeč, prečistiť hlavu

4 prekvapené turistky, 2 srnky, 3 stopy, vybitý telefón a 1 veľké ospravedlnenie. Ani som nevedel, kam pôjdem. Cítil som len deficit pohybu. Celý týždeň bolo nijako, ani sneh, ani nesneh. Blatko, mokro, gaučovo. Jediná otázka znela: bicykel, alebo tenisky. Tenisky mám nové, príliš pekné na tento typ počasia. Bicykel vyhral. 10,00 štartujem Čaká ma 12 nezáživných […]

Pokračovanie článku

Máš nadváhu? Pomeraj sa.

Zober si papier a ceruzu, priprav si meter a váhu. Vypočítaj si svoje BMI, ideálnu hmotnosť, bazálny metabolizmus, WHR index, orientačný pomer telesného tuku a zisti, ako si na tom. Pozorne prejdi všetkými výpočtami. Nepridávaj si, ani neuberaj. Výsledky sa nikde nezaznamenávajú, slúžia len pre tvoju informáciu. Pomeraj sa >>>

Pokračovanie článku

Pre a proti

Včera som mal naplánovaný dlhý výlet do Karpát. Veľmi sa mi ráno z postele nechcelo. Ležiac pod teplou perinou som premýšľal. Za posledných 5 rokov som dal dole viac ako 50 kg. Totálne ma to zmenilo. Čo mi to dalo a čo naopak vzalo? Čo získaš a čo stratíš, ak sa rozhýbeš a zhodíš veľa kíl? Konečne si zaviažeš šnúrky … >>>

Pokračovanie článku

Matematický klokan spája hru a učenie

V roku 1991 sa dvaja francúzski učitelia inšpirovali austrálskymi kolegami a zorganizovali pre svojich žiakov matematickú súťaž, ktorú na počesť Austrálie nazvali Matematický klokan. Dobré myšlienky sa šírili rýchlo, postupne sa pridávali ďalšie krajiny a v roku 2015 v nej súťažilo už 6 miliónov žiakov na štyroch kontinentoch. Klokan je dnes najväčšou žiackou […]

Pokračovanie článku

Rozhýb sa a zhoď na jar prvé kilá

Nikdy nie je neskoro,mám 57 rokov a celý život bojujem s nadváhou.Náhodou som našla tento program a zapojila som sa doňho. Mám operovanú chrbticu, vymenenú platničku, koksatrózu 2 stupňa, osteoporózu a ešte veľa ďalších diagnóz, ako všetci ľudia v mojom veku a napriek tomu chcem zdravo žiť, inak som cukrárka a viete si teraz predstaviť piecť a neochutnať čo pečiete? […]

Pokračovanie článku

Debaty o radosti

Sneh ako menžester, počko skoro ideálne, sneží. Márne predstieram lyžiarsku techniku. Okrem tej so záchodovým posedom žiadnu nemám. Všetci ma ladne obiehajú, noha pri nohe a mne to nevadí. Mám radosť. Zážitok a adrenalín. Šmýkam sa odvážne a rýchlo. Som šťastný. Poobede dávame dlhú prechádzku. Tri dni lyžovačky ma neskutočne dobili. Zastavím sa ešte v […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Biden posiela Kyjevu muníciu i obrnené vozidlá. Putinovi sa peniaze na vojnu nemíňajú

ONLINE: Biden posiela Kyjevu muníciu i obrnené vozidlá. Putinovi sa peniaze na vojnu nemíňajú

24.04.2024 06:00

Viedenský inštitút pre medzinárodné ekonomické štúdie vo svojej prognóze uviedol, že ruská ekonomika tento rok vzrastie o 2,8 % a v budúcom roku o 2,5 %.

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

petere

Beh, turistika, cykloturistika. Na všetky boľačky sveta vrátane gaučovania predpisujeme endorfíny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 86
Celková čítanosť: 190812x
Priemerná čítanosť článkov: 2219x

Autori blogu