Začína to u roztomilých malých detičiek ktorým rodičia nič neodoprú: “Veď naša maličká je úžasná. A tie roztomilé bucľaté líčka, keď sa smeje.” Z každej strany sa na deti valia marketingové vzory (Cola, McDonalds, Snickers, Mars) z televízie, z plagátu, z hypermarketu, zo školského bufetu, …. Nemusím politikov, ale v tomto majú celkom pravdu. Čím menší impakt sladkého a chipsového marketingu na malé deti, tým lepšie. Deti sa predháňajú v tom, ktoré si môže čo dovoliť.
- rodičia to benevolenciou a nedostatkom času na výchovu začnú,
- babky to s rozmaznávaním a prekrmovaním dovedú do extrému,
- vzory a marketingové vzorce správania sú naporúdzi všade, doslova deti bombardujú,
- deti sa dajú ľahko ovplyvniť, prispôsobia sa a návyk sa môže šíriť voľne ako rakovina.
Aké sú hlavné príčiny priberania? Čítajte viac >>>
Celá debata | RSS tejto debaty